Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • slash
    Członek
    Post count: 6
    #14470 |

    chce zacząć trenować z kimś we wrocławiu lub na którymś z pobliskich basenów. Czy jest taka szansa? 8)


    ajanaltro
    Członek
    Post count: 18
    #14471 |

    z kumplem pływamy sobie dopóki jest ciepło na gliniankach, a w zimie na basenie na teatralnej,

    w zasadzie nie wiedzieliśmy nic o freedivingu, pływaliśmy i nurkowaliśmy dla przyjemności (wielką przyjemnością i wyzwaniem było płynięcie jak najdalej pod wodą), dopóki trzy dni temu nie stwierdziłem że może by kupić piankę aby móc pływać na gliniankach w zimie trafiłem na artykuł na tej stronie no i się zaczął szał na free a trwa 3 dni już 😀

    tylko że jesteśmy kompletnymi amatorami, do tej pory mój rekord w stanic apena wynosił 1.40 s 😛 po przeczytaniu artykułów na tej stronie od razu poprawiłem do 2.15 a dziś po trzech dniach wynosi 3.02, kumpel będzie mierzył dziś bo dopiero mu wysłałem linke do strony,

    jak cię nasza amatorszczyzna nie zraża to nie widzę przeszkód żeby razem ponurkować, ja co prawda wyjeżdżam na 5 miesięcy w przyszłym tyg. ale kumpel zostaje i nie będzie miał z kim pływać 😛


    gin
    Członek
    Post count: 4
    #14472 |

    Ja tez bylbym chetny i mam jeszcze jedna propozycje dla 3diverow z Wro -> piszcie na gg 5611441


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14473 |

    Witajcie

    Ja trenuję we Wrocławiu już od dwóch lat – i to dosyć sporo. W sezonie praktycznie co weekend nad wodę + basen poza sezonem. Chętnych cały czas szukam. Jeśli macie jakiś fajny pomysł chętnie się dołączę. Znam kilka basenów we Wro.
    Nie wiecie jak z Racławicką ? Otwierają już czy może otwarli tą 50tkę ?

    Pozdrawiam
    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    papryk
    Członek
    Post count: 1
    #14474 |

    Witam, jeśli chodzi o Racławicką to otwierają podobno od początku grudnia bo tak się składa że czekam również na otwarcie razem z moim trenerem PADI. Jeśli chodzi o freediving to równiez był bym poważnie zainteresowany treningami, klika razy sprawdzalem swoje predyspozycję i jeśli chodzi o statyke to moj rekord to 3:47 dynamika w płetwach to 60m. Proszę o kontakt.

    Papryk

    gg:2126975


    gin
    Członek
    Post count: 4
    #14475 |

    Zauważyłem ze wiele razy wychodziła tutaj inicjatywa zalozenia grupy freediverow we wroclawiu, ale o niczym takim koncu ie slyszalem, wiec wzialem sie za to z kolegami i w ten sposob chcemy stworzyc grupe zrzeszajaca ludzi nurkujacych swobodnie z wroclawia. mialoby to dzialac na zasadach kolezenskich, wspolne treingi zasem, jakies porady itp. Serdecznie zapraszamy, w celach lepszej komunikacji, zaozylismy forum http://www.freedivingwroclaw.fora.pl lub jesli ktos woli to do mnie na gg 5611441 :OK


    gadolin
    Członek
    Post count: 1
    #14476 |

    50-tka sie swieci wiec pewnie w koncu otwarta,

    czy udalo sie Wam sformowac jakas zwarta ekipe?


    doox
    Członek
    Post count: 5
    #14477 |

    Zapraszamy panowie do nas
    http://www.spaerfishing.pl


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14478 |

    Hej

    Ja natomiast zapraszam na nasze zajęcia :
    http://www.atmo.pl/aktualnosci/basenowe_zajecia_kondycyjne_z_elementami_freedivingu_16.html

    Pozdrawiam
    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    malpa
    Członek
    Post count: 239
    #14479 |

    Bartek przepraszam że tak poza tematem , ale mam pytanko czy odwiedzasz czasem Strzelce.Pytam bo chciałbym kiedyś przy okazji pogadać w temacie oczywiście.Marek


    qniol
    Członek
    Post count: 1
    #14480 |

    Rowniez zglaszam swoja chec udzialu w treningach na terenie Wroclawia. Jesli ktos z was wie o grupie freediverow wroclawskich /nalezy do niej / chce zawiazac, to prosze o kontakt. E-mail: qniol@o2.pl


    ewi
    Członek
    Post count: 4
    #14481 |

    Mruwa i jego paczka ;P trenują we Wrocławiu 😉 a i nawet w Maju zamierzamy potrenować w Egipcie. Jeśli ktoś jest chętny do nas dołączyć to zapraszamy. Więcej info: http://www.szkolafreedicingu.com.pl


    bigblue
    Członek
    Post count: 5
    #14482 |

    Witajcie!

    Ja też jestem z Wrocławia. Od 3 lat nurkuję rekreacyjnie w ciepłych krajach- zupełnie amatorsko. Freediving pochłonął mnie na tyle, że chciałbym również ponurać trochę w polskich zbiornikach, najchętniej w okolicach Wro. Czy znajdzie się ktoś chętny? Może polecicie jakieś miejsca?


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14483 |

    Zapraszam z nami do kamieniołomu SPROITZ w najbliższą niedzielę. Jedziemy troche ponurać dla podtrzymania kondycji i żeby trochę potrenować.

    Pozdrawiam
    MRUWA


    bigblue
    Członek
    Post count: 5
    #14484 |

    Za rzadko wchodzę na to forum 🙂

    Planujecie coś działać w kamieniołomie koło Sobótkiw tym sezonie?

    Pozdrawiam


    sadam
    Participant
    Post count: 4
    #14485 |

    Jakiś czas temu odświeżyłem wątek dotyczący nurkujących osób z Torunia. Udało mi się znaleźć super ekipę i… okazało się, że przeprowadzam się do Wrocławia. W związku z tym mam pytanie, czy można by się podłączyć do jakiejś grupy na treningi basenowe? Mam polecenie od Lucyfer Team Toruń 😀


Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)

You must be logged in to reply to this topic.