Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
You must be logged in to reply to this topic.
czy ktoś słyszał o doczepieniu do boków płetw gum.Np w garach do połowy płetwy od kalosza jest to prowadzenie trzymające pióro lecz w połowie sie kończy czytałem że dobrze jest samemu doczepić takie gumy najlepiej jakieś od szyby żeby woda nie ulegała rozproszeniu w połowie.Takie przedłużenie prowadzenia?
Myślę, że gdyby to było dobre to producenci sami by na to wpadli 😉
Myślę, że mój poprzednik ma rację.
Jeżeli było by to dobre to producenci sami by na to wpadli. :OK :J
Producenci juz na to wpadli, przeciez najlepsze pletwy swiata-C4 maja taka rynienke. Pytanie tylko czy w Garach ona tez sie sprawdzi, wcale nie musi. Gdybys pocisk chcial sprobowac to polecam Ci znalezc takie polaczenie, czyli klej ktory bedziesz mogl usunac w razie niewypalu
Te „rynienki” czy z angielskiego „rails” powodują usztywnienie pióra płetwy. Dlatego twardość samego pióra musi być odpowiednio do nich dobrana. Tradycyjne płetwy jak np. Cressi Gara 2000 czy 3000 projektowane są z założeniem, że będą użytkowane bez rails Jeśli jednak się je doklei, to płetwy staną się dużo bardziej sztywne. Prawdopodobnie za sztywne. Dlatego podtrzymuję zdanie nostresa – zrób to tak, żebyś mógł bezboleśnie przywrócić płetwy do stanu wyjściowego.
You must be logged in to reply to this topic.