Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Bartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #21823 |

    Słuchajcie, kto zna link to tego forum ratowników?
    Wczoraj na inflanckiej koleś przeszedł sam siebie.
    Z braku argumentów i po przegranej w postaci ze nie był w stanie zabronić nam treningu, ‚odegrał’ się następującym tekstem:
    ‚Mam nadzieję że jak się któryś z was utopi to w końcu zrozumiecie …’
    Z naszej strony dostał podziekowanie za miłe życzenia i Wesołych świat na dowidzenia, ale nie mogę mu tego darować i chciał bym wrzucic wątek na forum ratowników.
    Dodam iż pomimo mało sprzyjającej atmoswery zrobiliśmy z Filipsonem PB w statyce 😀 :OK


    wilhelm
    Członek
    Post count: 762
    #21825 |

    najpierw narobil dymu, potem caly czas siedzial przy stoliku i pisal/czytal – zero lookniecia na basen 🙂

    PS. ale Deep – nie robmy dymu, powinnismy z ratownikami dobrze zyc, nie kazdy z nich jest taki jak ten jeden „ambitny” (bardziej mu zalezalo pokazac kto jest szefem niz zeby osiagnac rozwiazanie dobre dla wszystkich a przeciez to jest mozliwe tylko checi potrzeba a nie zabranianie i zabranianie) – bo bylem dzien wczesniej, gadalismy z kolesiem tym ktory mnie wyciagnal z wody 3 tyg. temu, bylo milo i naprawde OKEJ – koles jest naprawde wporządalu 🙂 zreszta inni tez, ale jak widac nie wszyscy


    Bartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #21826 |

    Masz rację, odpuszczam, w końcu są Swięta!


    wilhelm
    Członek
    Post count: 762
    #21824 |

    to ja moze dorzuce cos milszego a propos wczorajszego basenu 🙂

    Deep, Subba, gratulujemy nowych PB 8)


    pioe
    Członek
    Post count: 262
    #21827 |

    wilhelm, nie ma co robić awantury. Szkoda, że padły takie niemiłe słowa – widać musiał to być młodszy i jeszcze nie wie co gada. Sądzę, że wątek na forum WOPR wywołałby podobne wypowiedzi do naszych.

    Jaki czas? 😉


    wilhelm
    Członek
    Post count: 762
    #21828 |

    toz ja nie robie zadnej awantury :p
    jestem za jak najbardziej miłą atmosferą miedzy nami i woprem, wyjdzie na dobre obu stronom

    czasami niech sie chlopaki sami chwalą 🙂 nie odbiore im tej przyjemnosci 🙂


    Filip Jakubiak
    Participant
    Post count: 221
    #21829 |

    Odwieczna Wojna: Freediverzy vs. Ratownicy
    😉 😀


Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.