Viewing 1 post (of 1 total)
  • Tomek Nitka
    Participant
    Post count: 401
    #20601 |

    Mam pytanie, czy ktoś z Was robił kiedykolwiek zakupy internetowym sklepie http://www.proswimwear.co.uk ?

    Ja kupiłem tam piankę Aquasphera Winter, która zeszmaciła się w bardzo szybkim tempie, dlatego próbowałem ją reklamować. Niestety reakcja sklepu delikatnie mówiąc rozczarowała mnie. Wprawdzie mają tam bardzo sprawny system odpowiedzi automatycznych – mojej sprawie został nadany specjalny symbol, wkrótce nadeszły kolejne automatycznie generowane wiadomości o zmianie statusu tyle tylko, że … nikt nie ustosunkował się do meritum sprawy. Nie dostałem żadnego wyjaśnienia, nawet takiego, że reklamacja mi nie przysługuje i dlaczego. Ponawiałem zapytania w panelu do tego przeznaczonym, jak również ponownie mailem ale niczego to nie zmieniło i na koniec mimo moich monitów, bez żadnego uzasadnienia sprawie nadano status CLOSED.

    Zastanawiam się, czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia i czy jest jakaś metoda wydębienia od nich jakiejkolwiek odpowiedzi ewentualnie złożenia na nich skargi w jakiejś instytucji angielskiej



    ? -------------------------------
    Tomek „Nitas” Nitka
    Instruktor freedivingu Apnea Academy, SSI, PADI; Sędzia AIDA
    Nitas Apnoe – kursy, warsztaty, szkolenia indywidualne z zakresu freedivingu
    http://www.nitas.pl

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.