Viewing 20 posts - 61 through 80 (of 89 total)
  • Avatarmarcineqq
    Członek
    Post count: 1
    #20786 |

    Witam !! Jestem nowy na forum i tez dlugo poszukuje juz OceanMen: Extreme Dive, jesli ktos ma ten film w formacie divx i mialby chec podzielenia sie nim, prosze o kontakt na: freediver@op.pl

    Z góry dziekuje i goraco pozdrawiam wszystkich freediverow 🙂


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20787 |

    Filon, ja rowniez prosilbym o przeslanie go na nosniku, oczywiscie ureguluje wszelkie naleznosci 🙂 Jesli mozesz, to podaj mi swoje namiary: michalbajorek@simplusnet.pl, wtedy ja podesle Ci swoj adres 🙂
    Pozdrawiam! 🙂


    Avatarpioe
    Członek
    Post count: 262
    #20788 |

    jak chcesz michał to ja mam na CD polską wersję w świetnej jakości 🙂 jak chcesz to wyślij mi swój adres na maila a ja Ci prześlę kopię 🙂

    piosan@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie


    Avatarbuli33
    Członek
    Post count: 59
    #20789 |

    Sorry ze tak sie wtracam ale tez bardzo bym chcial ten fim którego od roku szukam bez skutku. Jesli by któs mógł by mi go przesłac to bardzo bym był wdzieczny. Mój numer GG: 5222383 lub e-mail: buli33@op.pl ppozdrawiam


    Avatarpioe
    Członek
    Post count: 262
    #20790 |

    Szczerze mówiąc film jest ciekawy. Skonstruowany w typowy dokument. Jestem przekonany, że gdybym z tą dyscypliną nic nie miał do czynienia, to inaczej bym go odebrał.
    Jako że nie krecę się w kręgach światowych zawodników dopiero teraz ten film przedstawił mi ich w takim (nie ma co owijać w bawełnę) złym świetle. Dogryzanie sobie obydwu stron zostawia inne – zuepłnie nieprawdziwe oblicze tego sportu. Zwykły odbiorca, który nic o nim nie wie, może mieć wrażenie, że to sport tylko i wyłącznie do bicia rekordów. Żadnej przyjemności – tylko rekordy…

    Pozdrawiam serdecznie


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20791 |

    pioe, dzieki za odpowiedz! 🙂 Zaraz podesle Ci adres. Pozdrawiam! 🙂


    Avatarbehemot
    Członek
    Post count: 5
    #20792 |

    hej, ma może ktoś Ocean Men na DVD…?! będę wdzięczny za info…


    Avatarbehemot
    Członek
    Post count: 5
    #20793 |

    jeśli ktoś jest w posiadaniu Big Blue na DVD…to prosiłbym o info…pzdr.


    Avatarbuli33
    Członek
    Post count: 59
    #20794 |

    pioe!! i jak wysłałeś????????……………. pozdrawiam


    Avatarpioe
    Członek
    Post count: 262
    #20795 |

    Wysłałem, wysłałem 🙂
    Jutro powinien dojść hihi!

    Pozdrawiam serdecznie
    Pioe


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20796 |

    pioe, dzieki za film! 🙂 Odwdziecze sie w przyszlosci! 🙂


    Avatarbuli33
    Członek
    Post count: 59
    #20797 |

    Pioe dzieki za film!!! mimo , ze nie chodzi. Dzieki za fatyge. Jak jakis problem to wiesz……..! pozdrawiam


    Avatarpioe
    Członek
    Post count: 262
    #20798 |

    Michał – nie ma sprawy. Miłego oglądania! 😉

    buli33 – czemu nie chodzi? Jeszcze przed wysłaniem sprawdziłem dwa razy na komputerze i jeszcze na odtwarzaczu DVD. Może to wina kodeka?
    Powiedz mi, co się dokładnie dzieje?

    Pozdrawiam serdecznie


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20799 |

    pioe, powiadom mnie jak otrzymasz wplate 🙂 Cos mi to Inteligo szwankuje 🙁 i jesli nie dojdzie do wtorku, to wysle jeszcze raz 🙂


    Avatarpioe
    Członek
    Post count: 262
    #20800 |

    Już są.
    Dzięki!

    Pozdrawiam serdecznie


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20801 |

    To dobrze. Ja rowniez dziekuje. Pozdrawiam! 🙂


    Avatarbuli33
    Członek
    Post count: 59
    #20802 |

    Witam pioe!! Sorki , ze nie odp. ale byłem zakety(wesele brata). Co do tego filmu to próbowałem go zgrać ale po 95% wyskakuje mi błąd i jest tak za kazdym razem .Spróbuje u kolegi , moze to cos z moim kompem . pozdrawoma


    Avatarnur-45
    Członek
    Post count: 1
    #20803 |

    Hey – jestem świerzy – czy ktoś pomoże w zdobyciu tego filmu ?gg4945071 :mniam :mniam


    Avatarkicia
    Członek
    Post count: 19
    #20804 |

    Ściągnęłam Ocean Men – jak ktoś chętny na mpg to chętnie odciążę pioe z wysyłania vhs’ów 🙂


    Avatarmichal-b
    Członek
    Post count: 128
    #20805 |

    kiciu, pioe wysyla film na cd 😉


Viewing 20 posts - 61 through 80 (of 89 total)

You must be logged in to reply to this topic.