Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 44 total)
  • Avatarmajkel
    Członek
    Post count: 27
    #11979 |

    ey yo deep Im down. heh

    super, mysle ze sie uda. jak bys mogl mi podac twoj numer telefonu to moze bysmy sie zgadali w poniedzialek bo ja juz w niedziele bede.

    michal_anonymous@yahoo.com
    dozobaczenia


    Avatarnostres
    Członek
    Post count: 406
    #11980 |

    Maciek, PB basenowe czy glebinowe?


    Avatarmaciek
    Członek
    Post count: 461
    #11981 |

    Nostres, głębinowe. Upodobałem sobie unassisted w FRC ostatnio. Od czasu kuracji na zatoki i zmiany pianki z 5 na 3mm sam się zaskakuje i co próba to nowy PB. Niestety niedługo się skończy bo dno za 3m a czuję jeszcze zapas na ich ostateczne pokonanie i finalny touchdown 😉

    em.


    Avatarkasia
    Członek
    Post count: 10
    #11982 |

    Macku na 99,9% pojadę z Tobą.Tylko teraz kwestia tego terminu…myślę,że nie będzie problemu.Z ciekawości tylko…ile trzeba na taką eskapade wziąć dudkow???


    Avatarmaciek
    Członek
    Post count: 461
    #11983 |

    Kasia, pisz: elmaciek MALPA gmail KROPKA com.

    em.

    P.S.
    Dziś nowa radocha – kolejny PB w CNF FRC! Osiągnąłem tym samym swój cel na bieżący sezon: 31,1m w czasie 1’21” bez kapci na wydechu. Zakrzówek się skończył, czas przenieść się nad Hańcze 😉


    Avatarnostres
    Członek
    Post count: 406
    #11984 |

    no to bardzo ladny wynik zwlaszcza ze na wydechu jest jak jest – ciezko


    Bartek JaniszewskiBartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #11985 |

    Czesc,

    Ale w którą niedziele będziesz bo jesli jestes juz w wawie to mozemy sie ustawic na trening.
    tel. 0605031814

    pzdr.


    Bartek JaniszewskiBartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #11986 |

    oczywiscie odpowiadam do Majkela, hehhe


    Avatarkasia
    Członek
    Post count: 10
    #11987 |

    Maćku,czy zmienił sie termin wyjazdu nad Hańczę?


    Avatarmaciek
    Członek
    Post count: 461
    #11988 |

    Sprawdź pocztę 🙂

    Wedle ostatnich oficjalnych informacji zlot odbywa się w terminie 12-22 sierpnia. Ja planuję być w dniach 12-19.

    em.


    Avatarkasia
    Członek
    Post count: 10
    #11989 |

    Poczta sprawdzona…odp.wysłana.Dzieki.Ubolewam nad jedna rzecza,nie mam z kim tu w Zakopcu trenowac…


    Bartek JaniszewskiBartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #11990 |

    Majkel, niestety nie dostałem wolnych dni 16 i 17 wiec mój plan wyjazdu na Hańcze padł 🙁
    Wyjadę w piątek po pracy więc zajadę w nocy na zaledwie 2 dni.
    Pozdrawiam


    Avatarwojski
    Członek
    Post count: 596
    #11991 |

    No to Bart, jeśli mi też się nie uda od 15, to będziesz się mógł zabrać ze mną w piątek.


    Bartek JaniszewskiBartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #11992 |

    Wojtek a kiedy będziesz wiedział?
    O której ewentualnie wyjechali byśmy z Wawy? Trzeba liczyć jakieś 5 godzin jazdy a ja jeszcze muszę w nocy rozbić sie na polu namiotowym ..
    pzdr.


    Avatarwojski
    Członek
    Post count: 596
    #11993 |

    Będę wiedział po weekendzie , jak się luba dowie w pracy czy będzie miała wolne.
    Z Wawy wyjechalibyśmy jak najszybciej się da po robocie -czyli pewnie jakaś 18. Realnie trzeba liczyć, z jakimiś 1-2 postojami,że na 24 byli byśmy na miejscu.
    Po weekendzie przedzwonię.

    P>S. Jak są chętni to jutro w na polance w Lesie Kabackim (start około 12) planujemy pograć w siatę, a potem przygrilować. Oczywiście wszystko zależy od pogody.


    Avatarwojski
    Członek
    Post count: 596
    #11994 |

    Bartek – będziemy jechać jednak w środę rano. Sorki..

    Jak ktoś z WAwy chciałby to mam wolne miejsce w samochodzie – z tym ze w jedną stronę.

    pd
    wojtek


    Avatarszpono
    Członek
    Post count: 2
    #11995 |

    Witam wszystkich.
    Wiem że trochę późno ale tak wyszło. Chciałbym też pojechać nad Hańczę z Krakowa, jeżeli by ktoś byłby chętny na jeszcze jedną osobę lub szukał transportu (można pomyśleć o moim starym wysłużonym 😉 w terminie 15 w nocy lub 16 do 19 sierpnia to dryndnąć do mnie na GG: 3797534 lub 660492849
    Marek


    Dariusz GrabowskiDariusz Grabowski
    Participant
    Post count: 183
    #11996 |

    Heja, heja właśnie wróciliśmy z Bani. Mój debiut. Było extra. Pozdrawiam.


    AvatarRadosław Gaca
    Participant
    Post count: 615
    #11997 |

    Faktycznie na bani było bardzo fajnie. Jutro i w sobote nurkowania. Pozdrawiam Radek


    Avatarszymon-jaworzno
    Członek
    Post count: 95
    #11998 |

    Byliście w bani co jest oczko obok?
    Warunki bardzo swojskie 😛
    a może tak coś więcej napiszecie co i jak? bo my tu ni chu chu nic nie wiemy. Wiem od Mariusza z Jaworzna że zejścia udane ale coś więcej może skrobniecie. Nie jakąś rozprawkę no ale cokolwiek :happy


Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 44 total)

You must be logged in to reply to this topic.