Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14040 |

    Witajcie

    Tak jak obiecałem na spotkaniu, sprawdziłem dostępne godziny na basenie na Racławickiej w ten weekend.
    Jest tego trochę na razie.
    Proponuję Sobotę na godzinę 13:00 lub 13:45 lub 14:30 (lepiej, żeby wypadło przed obiadkiem a nie po :mniam )

    Niestety od 1=go podnieśli ceny wstępu. Bilet na 50tkę kosztuje 12zł i trzeba go kupić na miejscu przed wejściem na daną godzinę.

    Czekam na Wasze propozycje.
    Mi pasują wszystkie te godziny.

    Pozdrawiam
    Bartek


    mig81
    Członek
    Post count: 4
    #14041 |

    A nie daloby rady w niedziele?W sobote musze wyjechac z Wro a bardzo bym chcial byc na treningu.Filip.


    pawel
    Członek
    Post count: 5
    #14042 |

    czy nawet ejsli nikt z forum nie potwierdzi swojej obecnosci to i tak bedziesz na basenie, jesli tak to prosze napisz o ktorej godzinie, bo np ja wciaz eszcze nie wiem czy przyjade, ale moze…
    czy 12 zl to cena za 45 minut?


    apneist
    Członek
    Post count: 51
    #14043 |

    czy w sobote ten trening czy tak jak proponowano pare postow powyzej zostaje przelozone to na niedziele??? jaka godzina??
    pozdr.


    apneist
    Członek
    Post count: 51
    #14044 |

    pewnie jestescie juz na basenie :(.


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14045 |

    Hej

    Na basenie jeszcze nie jestem. Ale na pewno będę – jeszcze dzisiaj.
    Może jutro też, ale raczej po południu. NIestety obowiązki domowe zatrzymały mnie w domku.

    Dopiero zaczynam wszystko pakować… i jaaaazdaaa do wody hihi!

    Pozdrawiam
    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14046 |

    Aha jeszcze jedno.
    Jutro ( w niedzielę) będę na basenie na godzinę 13:00.
    12 zł kosztuje 45min.

    Jeśli jesteście chętni – zapraszam. Ja będę na pewno

    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    apneist
    Członek
    Post count: 51
    #14047 |

    ok. ja tez postaram sie byc. jak sie spotkamy?? przyznam, ze nie bylem jeszcze na raclawickiej.pozdrawiam, andrzej


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14048 |

    Myślę, że nie będzie problemu.
    Ja będę miał długie płetwy…

    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    mig81
    Członek
    Post count: 4
    #14049 |

    Kurde myslalem ze trening byl w sobote a widze ze byliscie w niedziele.W takim razie mam prosbe kiedy odbedzie sie nastepny trening??


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14050 |

    Cześć

    Na pewno przyszły weekend. Myślę, że i sobota i niedziela. We wtorek bedę na Racławickiej i spróbuję wybrać takie godziny, by było mało zarezerwowanych torów – będzie wtedy więcej miejsca dla nas.

    Pozdrawiam
    Bartek 'MRUWA' Morawiec


    Marcin Felkiewicz
    Członek
    Post count: 3
    #14051 |

    Panowie i Panie czas sie w końcu brać porządnie do roboty. Liczę, że frekwencja w tym tygodniu w weekend dopisze i że bedzie można przeprowadzić wspólny trening.

    Pozdrawiam
    Marcin „Felek”


    apneist
    Członek
    Post count: 51
    #14052 |

    witam,
    mam male pytanko – czy ktos z Was jest moze studentem pwr, a jesli tak to czy uczeszcza na zajecia sekcji??
    jakby nie patrzec jest to koleja okazja to potrenowania.
    pozdrawiam, andrzej


    mazio
    Członek
    Post count: 16
    #14053 |

    Witam! ja studiuje na pwr! (BLiW) .. mozna by sie kiedyś spotkać na jakiejś przerwie czy okienku .. i pogadać ;)..niestety ostatnio mam ograniczony dostęp do netu 🙁 … będę troche z doskoku… ale jakby co to moge podac swoje namiary i będzie łatwiej sie zgadać.
    —————–
    pozdrawiam Wojtek


    apneist
    Członek
    Post count: 51
    #14054 |

    jak mozesz to wyslij na maila jakies swoje namiary – najlepiej nr telefonu. ask at k-d-s dot dk 😉
    pozdr, andrzej


    pawel
    Członek
    Post count: 5
    #14055 |

    Czy dzis, w sobote ((.10.2004) ktos planuje jakis trening na raclawickiej, podajcie konkretna godzine jesli cokolwiek jest organizowane


    Bartosz Morawiec
    Członek
    Post count: 118
    #14056 |

    Cześć

    Szczegóły znajdziesz w wątku o nazwie „Freediving Wrocław – trening 9,10 X”

    Pozdrawiam
    Bartek 'MRUWA' Morawiec


Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)

You must be logged in to reply to this topic.