Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • robertq
    Członek
    Post count: 4
    #8680 |

    Halo ??? Olsztyn Kętrzyn Mrągowo Giżycko ? jest ktoś z tych stron ??


    wojski
    Członek
    Post count: 596
    #8681 |

    Coś mało freediverów na Mazurach…
    JA bywam u rodziców (niedaleko Mikołajek) więc jak będę się wybierał to dam Ci znać.
    MAsz jakieś czyste + głębokie jezioro w Twojej okolicy?


    Bartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #8682 |

    w sezonie też bywam co 2 weekend w okolicach Piecek więc możemy się ustawić na nura.
    wojski, wróć do wątku treningi wawa i napisz w końcu co z kasą za basen.

    pozdro.


    robertq
    Członek
    Post count: 4
    #8683 |

    mam super jezorko ale ma tylko ok 20 m martiany wioska na trasie kętrzyn giżycko :happy


    sznurek
    Członek
    Post count: 4
    #8684 |

    witam jestem ze Szczytna. Co do jeziora polecam Narty ( najlepiej w Warchałach bo w wakacje jestem prawie codziennie ). Woda super wg. wikipedi najczystsze jezioro Mazur


    maciety6
    Członek
    Post count: 2
    #8685 |

    Witam ja jestem z tych stron a dokładnie to z Giżycka 😀

    Pozdrawiam


    wojski
    Członek
    Post count: 596
    #8686 |

    A jakieś fajne – głębokie, mało znane, bez żaglówek/motorówek/statków nad łbem, z dobrym dojazdem, no i w miarę czystą wodą jezioro w okolicy znasz? 😀


    plooshy
    Członek
    Post count: 18
    #8687 |

    aaaaa ja mam takie pytanko, ciepła woda teraz na mazurach?;D może będę się wybierał na pare dni, ale nie wiem, czy brać piankę czy nie:) ktoś moze nurkował, wie ile stopni?


    maciety6
    Członek
    Post count: 2
    #8688 |

    Całkiem fajne jest jezioro Tajty (średnia głębokość 7,5m) najlepiej od strony Zalesia (koło Wilkas). Żaglówek mało a motorówkami nie można po nim pływać 😀

    Pozdrawiam


    beikei
    Członek
    Post count: 16
    #8689 |

    Studiuję w Olsztynie, więc nie licząc lipca i sierpnia pływam w tamtych okolicach.


    sznurek
    Członek
    Post count: 4
    #8690 |

    Całkiem spoko jest jezioro Łęsk (tak zwana Kulka) przy drodze Szczytno-Mrągowo. W najgłębszym miejscu 40m, woda bardzo czysta. Niestety nie jest zbyt bezpieczne;/ Już w tym roku 1 osoba opuściła je w czarnym worku ;/


    Bartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #8691 |

    A jakie dokładnie niebezpieczeństwa tam czyhają? Sieci rybackie, stare liny? Chciałem w tym roku dać tam nura ale teraz to chyba odpuszczę :J


    sznurek
    Członek
    Post count: 4
    #8692 |

    Co do niebezpieczeństw to podwójne dno, chociaż ten nurek co się w tym roku utopił zemdlał pod wodą


    anger
    Członek
    Post count: 117
    #8693 |

    witam, moze nie z mazur jestem ale przełom lipca i sierpnia w okolicach olsztynka bede to mozemy sie jakos umówic nad to jeziorko


    Bartek Janiszewski
    Participant
    Post count: 1204
    #8694 |

    ja bardzo chętnie w pierwszy weekend Sierpnia.

    pzdr.

    8)


    anger
    Członek
    Post count: 117
    #8695 |

    czyli wstepnie mozemy sie zgadac na 2 i 3. moze ktos wie jak to jeziorko ma sie do jez Maróz? bo tam bede przez 2 tyg tyłek moczył.
    Deep ja to taki bardziej zapalony amator ale jesli masz ochote to napisz to sie jakos konkretnie zgadamy. anger1@o2.pl moze ktos jeszcze sie przyłaczy?
    pozdr.


    sznurek
    Członek
    Post count: 4
    #8696 |

    Ja ewentualnie mogę być chętny. Tylko jeszcze powiedz gdzie dokładniej jest to jezioro Maróz


    anger
    Członek
    Post count: 117
    #8697 |

    ok 50 km na zachód od jez Łęsk, tuż przed olsztynkiem przy drodze krajowej nr 58. dawno nad tym jeziorkiem nie byłem, ale podobno nic sie nie zmieniło tzn że woda powinna być naprawde czysta.


Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)

You must be logged in to reply to this topic.