Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Mateusz Malina
    Participant
    Post count: 480
    #13478 |

    Pokuszę się o wrzucenie krótkiego info.

    Razem z chłopakami z Krakowa pojechaliśmy na 2-dniowe zawody do Brna.

    W sobotę odbyła się statyka i dnf na krótkim basenie, natomiast w niedzielę DYN na 50m basenie. Wyniki wyśmienite:)

    Roman Walczyk 158m DNF (-5pkt. za grab) oraz 199m DYN ALE chwila…w płetwach Gara 3000 twardych, co czyni go chyba rekordzistą świata 😀

    Karol Karcz – 135m DNF, bez pianki w samym necku, oraz 158m DYN w krótkich płetwach do scuba 🙂

    Borys Bajorek – 105m DNF, oraz 107m DYN mając drugi raz w życiu płetwy na nogach

    Także sporo PB, gratulacje chłopaki!

    Na koniec dorzucę swoje wyniki,

    W sobotę zrobiłem 180m DNF, trochę odpuściłem, trochę stchórzyłem, bo mogłem pociągnąć śmiało dalej, ale jestem zadowolony bo ta mała samba w rybniku mi się nie podobała. Koniec końców dobrze wyszło, bo się wiele nie zmęczyłem i prawe w pełni wypoczęty w niedzielę przepłynąłem 249m 🙂 (było w sumie 5 długości, ale straciłem 1m na nawrotach poniżej progów – tak jak z resztą Roman)

    Tutaj filmik z DYN:


    Jutro wrzucę DNF

    pozdrawiam
    :OK


    olekry
    Participant
    Post count: 423
    #13479 |

    Gratulacje!! Wyniki kosmiczne!
    Mateusz. Czapki z głów. 2 nowe NR… Aż strach pomyśleć co by było gdybyś jednak zdecysował się zrobić ten nawrót %) Jeszcze raz wielkie gratulacje.


    Maciej
    Participant
    Post count: 288
    #13480 |

    Gratulacje dla wszystkich!
    Niesamowite wyniki!


    Mateusz Malina
    Participant
    Post count: 480
    #13481 |

    A tutaj filmik z DNF

    10 lipca wyjeżdżam do Egiptu i będę wrzucał newsy co u mnie na mój fan page. Także zapraszam do „zlajkowania”

    https://www.facebook.com/mattmalinafreediving

    pozdrawiam :OK


    Tomek Nitka
    Participant
    Post count: 401
    #13482 |

    Jaaaa pie…le!!!! To jest jakiś kosmos!!! Gary 3000, płetwy scuba i takie wyniki????!!!! A Mateusz … po prostu nie znajduję słów. TOTALNE GRATULACJE!!!

    I na koniec błaganie do sponsorów: sypnijcie groszem! Niech chłopaki (i dziewczyny) jadą na te drużynowe MŚ!


    ontakee
    Członek
    Post count: 104
    #13483 |

    czepki z głów !!! :ok


    emero
    Keymaster
    Post count: 349
    #13484 |

    Ładnie ładnie 8)


    pn-
    Członek
    Post count: 23
    #13485 |

    Gratulacje!
    Rewelacyjne wyniki.


    josetsu
    Członek
    Post count: 356
    #13486 |

    Gratulowalem juz na FB wiec tu zapytam odnosnie wypowiedzi NITASA jaka kwota jest potrzebna na start naszej ekipy??
    Mozna cos pogadac z jakimis sponsorami:)


    Radosław Gaca
    Participant
    Post count: 615
    #13487 |

    Mateuszu, koledzy WIELKIE GRATULACJE. Bardzo się cieszę z Waszych wyników. To faktycznie jest już jakiś kosmos a mam nadzieję, że to jeszcze nie jest koniec ;-)))))))))))))

    Co do drużynowych MŚ to wszystko jest jeszcze otwarte. Niestety koszt udziału jest spory. Obecnie to 695 EURO za osobę. Ten koszt obejmuje wszytko za wyjątkiem dotarcia na miejsce. Jeżeli tylko są jakiś szanse na uzyskanie środków…. .

    Pozdrawiam Radek


    Karol Schlagner
    Członek
    Post count: 86
    #13488 |

    co za wyniki ! 😀 :OK
    widzę mateusz, że ciągle do przodu 🙂


Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.