Mateusz Malina
Participant
Post count: 480
#9755 |

„czy to mozliwe iz moj organizm przez lata wytrenowania w plywaniu wszedl na troche inne tory ”

„Nie wiem czy to glowa czy wytrenowanie plywackie. ”

„tatyke tak samo sie rozpoczyna z rozgrzewka do kilku prob i wydaje mi sie ze u mnie dynamika funkcjonuje dokladnie tak samo. ”

„ja dosc szybko regeneruje organizm stad moge robic duzo prob 70-80% PB”

Traktuj mój komentarz z przymrużeniem oka 😉

zacytowałem kilka Twoich wypowiedzi i odnosze wrazenie ze przez „Twoj trening plywacki” nie mozesz za bardzo zaakceptowac faktu, ze ludzie co nie trenowali sportu wyczynowo moga Ci mowic jak jest dobrze, a Ty tak nie dowierzasz, poniewaz to nie dziala u Ciebie. Nie dziala, bo jestes początkujacym, nie wierzysz w to bo myslisz ze Twoja intuicja podpowiada Ci najlepiej z racji na „wieloletni trening plywacki” i oszukujesz sie myslac ze w Twoim specjalnym przypadku moze byc inaczej z racji „na lata wytrenowania w plywaniu”
Poza tym, jesli nie jestes wytrenowany we freedivingu, to w zaleznosci od tego jak znosisz psychicznie skurcze, i jak czesto trenujesz tabelki CO2, tak i na rozny sposob mozesz je odczuwac. W okresie szczytowej formy potrafie tak wejsc w faze flow ze wogole mi nie przeszkadzaja. Obecnie gdy jestem w fazie treningu cardio to potrafia mi wybic zeby…

Chcesz mojej rady?? Skończ się zastanawiac nad tym, czy w Twoim przypadku nie jest inaczej z racji na bla bla bla 🙂 zaufaj nam, zacznij trenowac tabelki Co2, przerwij trening cardio i po miesiacu powiedz dokad udalo Ci sie przeplynac.

Jezeli nie zrobisz nowego PB to znaczy ze poddajesz sie przez skurcze, a nie przez brak tlenu….

Czemu 1 nurkowanie bez rozgrzewki jest najlepsze?? zapraszam do anglojezycznej historyjki Williama Trubridge’a