-
#23518 |
Jest pewien update na tej stronce, link dla anglojezycznych.
http://www.freediving.biz/education/DCSapnea.htmlTo dotyczy nas wszystkich, nawet tych nurkujacych na 30m :OK
Osoboscie dla zainteresowanych polecam posty E.Fattah’a na ten temat ktore mozna znalezc na DB, opisuje wszystko bardzo dokladnie.Pozdrawiam
? -----------------------------------------
http://www.mattmalina.com
Limitless - kursy freedivingu
Instruktor Freedivingu AIDA
http://www.facebook.com/mattmalinafreediving#23519 |GENERAL RULE :
No more than 120 meter depth in one day (example: 70+50)Heh znaczy ze jak autobus zrobimy 6 razy to to jest max na 1 dzien…
Oj chyba czesto to przekraczalismy do tej pory… 🙂
#23520 |ale wątpię abyście to robili z taką częstotliwością 🙂 :
AIDA´S advice: rest double your dive time (on dives down to 30 meter). Up to 60 meter dives rest 1/5 of the depth (in minutes). Example 40 meters = 8 minutes rest. Do not repeat 60+ dives.
#23521 |no, niby nie… ale schodzenie na dno z kamieniami to tez nur… a czestotliwosc wieksza niz normalnie -> bedziemy musieli zwrocic szczegolna uwage na to…
#23522 |a na jakiej głębokości macie ten autobus chyba coś koło 20m ?
Zakładając w dużym uproszczeniu że schodzisz tam z 30 sec. robisz sobie z 30 sec. tam statykę i potem wynurzasz się następne 30 sec. czyli razem 90 sec całość to musiałbyś dawać nura następny raz do swojego autobusu wcześniej niż 45 sec od wynurzenia aby załapać się pod teorie tego artykułu :)i tak 6 razy pod rząd 🙂 Przy takich głębokościach musiałbyś naprawdę się starać o DCS 🙂 – jakbyś np. tam wyławiał z tego autobusu perły na czas 😛
Ale faktem jest że dobrze jest wynurzać się bardzo powoli relaksując się a nie zasuwać do góry 🙂 Ja przynajmniej się o wiele lepiej czuje jak powoli się wynurzam nawet jak już przepona się do mnie odzywa 🙂pozdrawiam,
Marcin
You must be logged in to reply to this topic.