Strona główna Działy Treningi i techniki Pozostałe Hokej podwodny + łowiectwo Reply To: Hokej podwodny + łowiectwo

Piotr Gruszeczka
Participant
Post count: 151
#28198 |

Ja bym Ci polecił do hokeja ćwiczenie np.: zejście na dno basenu, nieruchoma statyka 20 -30 sekund, potem sprint pod wodą na drugą stronę basenu (w poprzek [12m] lub wzdłuż [25m] – w poprzek umożliwia Ci wykonywanie tego rodzaju ćwiczenia na głębokiej wodzie nawet gdy basen jest mocno obłożony), tam statyka 20 – 30 sekund i sprint pod wodą z powrotem, potem kolejna statyka 20 – 30 sekund i kolejny sprint pod wodą. Kończ najlepiej fazą sprintu pod wodą. Mięśnie mają na ten koniec palić. W miarę postępów dokładaj kolejne długości/poprzecznice sprintem pod wodą. Ćwiczenie absolutnie koniecznie z asekuracją (na zmianę z partnerem). Będzie pain – gwarantuję Ci wzrost swobody (fizycznej i zmysłowej) i długości Twoich akcji w trakcie meczów. Odpuść z kolei treningi kardio, aerobowe poza wodą jeżeli Twoją pasja Marku jest hokej a nie te ćwiczenia.